Lupi et Oves
At a school in Ticino, Bianca and Luna face off like sheep and wolf in a cruel social game. Who is the victim? Who the predator? A psychological drama about female bullying that exposes the power dynamics among teenagers. A raw and authentic journey where appearances deceive and roles blur.