Ly-Ling & Herr Urgesi
Despite mutual respect for one another and a commitment to joining forces in a common business venture, the difficulties of working together bring fashion designer Ly-Ling (36) and bespoke tailor Cosimo (73) to their limits. Cosimo has worked for decades according to strict rules, which clashes with Ly-Ling’s intuitive, inspired designs. They are locked in a conflict between two generations, two cultures, and two worlds – but united by a common passion.