Madeleine Collins
Judith leads a double life between Switzerland and France. On the one hand Abdel, with whom she raises a little girl, on the other Melvil with whom she has two older boys. Little by little, this fragile balance, made of lies, secrets and back and forth, cracks dangerously. Caught in a trap, Judith chooses to flee, to climb to the top.