Fränzi Moser is renting out her secluded alpine hut for the first time and prepares everything in minute detail. However, due to an overbooking four guests arrive instead of two: local politician Erich Hässig with his marketing expert Urs and young influencer Jennifer with her boyfriend Nirosh. They all need to weather out a snow storm raging outside the hut.