Maloney – Staffel 2
The humorous crime series, told from the perspective of iconic private detective Philip Maloney, continues. He encounters superheroes and spends too much time at police headquarters. He also gets caught up in recurring disputes with the police, but never loses sight of his moral compass and, at the end of each episode, lies down under his desk with a clear conscience. That's how it's done.