Mama hat dich lieb
“Mama hat dich lieb” tells the story of Charlotte, who is shy and desperately searching for recognition and love. Oppressed by her mother, tormented by her co-workers and used by her boss for his perverse little games, she finally prepares to deliver the last liberating blow...a tragic grotesque.