Manga D'Terra
Twenty-year-old Rosa leaves her two children in Cape Verde and relocates to Lisbon in the hope of giving them a better life. Caught between the harassment of gangster bosses and daily police violence, Rosa tries to find comfort in the women of the community. But her real escape is music.