Markus Raetz
Swiss artist Markus Raetz may be an established great on the international art scene, but little is know about him personally. Filmmaker Schumacher gains a first-time insight into the artist’s work of 40 years, a man of extraordinary perception. His works amaze as though they were created by a magician: poetic, ironic and often erotic. His drawings, pictures and sculptures are constructed illusions that question our ways of seeing and show us life from a very different side.