Masked Men
During an interrogation gone-wrong, Detective Jack is brought into the room with Detective Riley, who holds two criminally insane patients at gunpoint. Reluctant to call for backup to avoid exposing their own illegal practices, the rookie detectives, Jack and Harry, must uncover what the mentally unstable Riley has plotted before his lunacy turns lethal and infects the short-tempered Jack.