Masken, Fetische und andere Obsessionen
Mysterious, dark, fascinating, as well as, powerful, expressive, and yes – also brutal and primitive. Lekha Sarkar explores these hidden myths and takes us with her on a journey deeper into this strange culture. She traces her journey to Togo and the Cameroon, to High priests, healers, and magicians in the alien world of animistic beliefs; a voodoo temple and a traditional annual feast full of cultish rituals… She also searches in Switzerland for the answers to her questions.