Mediums d'un monde à l'autre
Is there life after death? To prove it, Céline, a spiritual healer, takes up the challenge of giving mediumship sessions live in front of the camera to clients and scientists who don't believe in it! With the complicity of doctors that work with healers, mediums from the English Spiritualist Church, Father Brune, author of the bestseller “Les morts nous parlent”, Céline takes us on a luminous exploration into the world of mediums.