Mein Bruder heisst Robert und ist ein Idiot
48 sultry summer hours sliding ever so smoothly into hell. For the twins Robert and Elena, 48 hours to finally break with childhood. A weekend of time, love, sex, and philosophy. A gas station in the country. Elena and his twin brother Robert: too much of one to become two. And too little of one (mind) to be just one. The end of childhood. The end of their world. A film about a forbidden love.