Mein Leben nach dem Notenschnitt
What next after secondary school? Before they finish school, Sven, Florina and Mara need to figure out what’s right for them. It’s not that easy. In the 2021 SRF DOK documentary “Mein Leben und der Notenschnitt”, they were grappling with their school grades in Year 6. Today, they are no longer children and face new questions: What do I want? What am I capable of? What do my parents think? An emotional rollercoaster ride in search of their own path.