Mel. Das andere Leben
As a child Mel is given into the care of a sect. She escapes, just fourteen years old she ends up in Zurich’s squatters’ and drug scene. Not as a junkie, she becomes a dealer. Mel is a sharp-witted observer, whose experiences range from the Zurich drug scene of the nineties, experiments as sex-model, her life in Amsterdam and Barcelona, bondage as an act of self-determination.