Melodie
From a Kurdish refugee family to a Swiss woman singing the Alpine Blessing, from premature babies on a hospital ward to people living with dementia, the film reveals how singing nurtures well-being and trust. Collective singing calls for deep listening and mutual attunement – heard in the voices of the sisters of a historic convent, echoed in traditional male vocal ensembles, carried through football stadiums, and rising in the resounding protest chants of women’s marches.