Mémoire
Noah, a pensive and thoughtful twelve-year-old, understands the importance of memories, through his grandfather's Alzheimers. When Noah finds an old diary, he goes in search of the author, in order to return him his memories. His journey leads him across Switzerland where he collects many impressions which will accompany him for the rest of his life.