Metta da fein
In an unnamed village, animals start to be regularly found with severed legs. The small community is in turmoil. While some villagers believe an old cruel legend, the village policeman tries to solve the case, without success. The murders increase and with them the distrust of the villagers. The series of crimes comes to a bitter end when disaster strikes at the village festival.