Millimeterle
Measuring their power and proving themselves is part of the boys’ everyday life. Even for the 13-year-old gentle-natured Yannik. Until his best friend’s upcoming sexual curiosity suddenly puts him in a threatening situation. Where is the line between game and reality and what happens if that line is crossed?