Millions Can Walk
Hundreds and thousands of Indian men and women – indigenous inhabitants and landless farmers – demand their right to existence by making a 400 kilometre protest march from Gwalior to Delhi. How can one fight for one’s rights without using violence? With such an important contemporary question, the film spreads far beyond the borders of India. It shows the multiple facets of this imposing protest march and focuses as well on the daily realities of these proud people.