Miriam Goldschmidt - Erfinderin von Dazwischen
Nearing the end of a long and successful acting career, Miriam Goldschmidt finds her powers as an actress increasingly on the wane. She struggles to memorise her lines and as her last projects threaten to fall apart, Miriam looks back on her turbulent life replete with great public success and intense personal turmoil. A fascinating and moving portrait of a grand actress between genius and madness.