Missio Canonica
Every Sunday, in a sleepy mountain village in the Grisons, Father Ernst Vial celebrates Mass. The church is well attended. The President of the women's organisation, Henrietta Cadosch, sings in the women's choir along with her peers. Most important for her though, is winning the attention of the village minister. With the arrival of an unknown woman in the community the rules begin to change.