Long ago, when the sun didn’t yet exist, only demons inhabited the world. Of all the mountains, only one rose far above the clouds. It was exactly this mountain that one of the demons wanted to climb. A light shimmered through the clouds, and he followed it. It was the light of a moon maiden far up in the sky. A spark from her eyes became a bright fl ame inside his heart. The fl ame burned so strong that she couldn’t help seeing it. Then her heart fi lled with love, too.