Monroe-Lamarr : retour à Mulholland Drive
Marilyn Monroe and Hedy Lamarr. Two Hollywood icons. One is blonde and radiant, the other is brunette and mysterious. One evening, their paths cross and they confide in each other. The glamour quickly fades, revealing a harsher reality. This film, directed by a socially conscious filmmaker, pays tribute to these iconic women while denouncing the sexist attitudes that continue to weigh heavily on the film industry today.