Montauk
Elisabeth’s husband took his own life. His wish was to travel again to Montauk together with her – where the two got to know one another. So Elisabeth embarks on a final trip to the USA with her husband’s ashes. A journey during which she learns to gradually transform her initial rage into grief and forgiveness.