Mother Mara
Mara, a successful businesswoman and single mother, is heartbroken after her son Nemanja’s untimely death. She becomes emotionally detached, refusing to communicate with friends and family. However, when she meets Milan, Nemanja’s close friend, she finds solace and comfort in their relationship. As they grow closer, they uncover more about Nemanja’s life and his passing, giving Mara an opportunity to face her life and emotions.