Mother Teresa & ME
Two women’s lives, passionate and uncompromising. Two parallel stories intertwined across generations. We discover Mother Teresa as the woman behind the myth in a new dimension; her loss of faith inspires Kavita, a young British woman of Indian origin, to discover compassion in present-day Calcutta.