Mouvement, sur le toit de la ville béton
They have a job that suits them, enjoy their colleagues and take time to enjoy the simple things around them. They wake up every morning next to their loved one. Yet they no longer enjoy anything, constantly being pushed around by a society that demands more and more of them, and burdened by problems that are beyond them.