My Swiss Blueberry Pie
The film illustrates the helplessness and heartaches of being a foreigner. In this poignant and comical diary film, Korean-Chinese-Malaysian-Canadian filmmaker Amy Wong debunks the myth of the glamorous expat life and lays bare her struggles with marriage and integration. In her quest for happiness that spans Switzerland, Canada and England, she discovers the bittersweet reality of cross-cultural relationships and being truly international.