Sleep and sex are a thing of the past for Livia and Marco, whose child is a cry-baby. One rainy night, however, the couple must resort to a tour de force to rescue their child from an unintentional kidnapper. A wild chase ensues, and the two succeed in outwitting phony policemen and other bad guys and even bring dilapidated cars back to life. But will it revive their marriage? Only tomorrow will tell if they can ever hug their child again.