Namgyal
The true story of Lobzang Vishudda, who as a young boy spent several years at a monastery in Ladakh. He abandoned the monastic life after an argument with the Lama and returned home. But finding that he was just as unwelcome there, he continued his journey and reached the capital city, Leh, ever seeking the true path.