Nathalie
Unopened reminders, mountains of debt, an uncertain future: single-parent cleaner Nathalie struggles through life to secure her livelihood and that of her children. She doesn't want pity or charity and certainly doesn't want to end up on welfare. Episodic and unembellished, the film portrays a woman living at subsistence level, in the middle of Switzerland, in our midst. A woman for whom giving up is not an option.