Nature morte
Do you know the story of the mysterious painting that killed its creator? Benjisky, a mediocre gallery owner, makes it the centrepiece of his exhibition until a new tragedy breaks out. An investigation takes place in the gallery to unravel the mystery of the macabre painting.