Neiges éternelles
Living at the foot of Mount Everest, whose eternal snow is melting, two brothers have very different ties to the mountains: one, a porter to the tourist’s base camp, dreams of becoming assistant-cook; the other, a Buddhist monk, sets off on a pilgrimage to a sacred lake and prays for his brothers journey.