Yay! Santa Claus is coming to town. But the city is big and loud. And Santa is an old man. When tradition rubs up against modernity, hilarious moments arise. With a wink, without pointing fingers and, above all, without revealing the big secret. So that even the littlest ones can enjoy this film.