Nilou
Nilou is a big Switzerland fan and works at a beauty salon in Tehran, but she is not happy. At home, things are not much better: her relatives are urging her to get married. By accident, a mysterious vendor sells her a book on Swiss language. Nilou begins studying and her grandmother makes her a gift: a journey to Switzerland. But Switzerland has four official languages, and Nilou has been studying the least used: Rumantsch. When she arrives in Zurich, she quickly realises: no one understands her.