No Business Like Show Business
For over 20 years the citizens of Wiesenberg had cultivated the same rituals. The singing mountaineers met once a week in the local church to rehearse together and they yodelled for weddings and birthdays. In the meantime their world has been turned upside down: their CDs have stormed the charts and they are bombarded with concert offers. The allure of show business! Now they are scheduled to perform in Shanghai. This tempting offer turns into a crucial test. A film about mountain dwellers who try to remain authentic, caught between their traditions and show business.