No, I Will
A film collage about an Indian family searching for the proper formula for “love” and “marriage” while confronted with the rapidly changing culture in India. Payal (26) laments her arranged marriage. Koyal (18), her younger sister, rebels against their parents, searches for a husband on her own at a marriage office and amuses herself in a shopping centre. And Sham Despande criticises the noncommittal approach to relationships in the western culture. The discussion on the advantages and disadvantages of arranged marriages is omnipresent.