No Man's Land
The story of four people trying to fulfil their most basic desires in life. A group of young people meet up regularly in a nightclub situated in a former customs house on the Swiss-French border, as a means of escape from their drab lives. NO MAN'S LAND is an “in- between” film. Between staying and leaving, between Paul and Jean, about friendship, between Paul and Madelaine, Jean and Mali, Jean and Lucie, about love. Between Paul and his route of escape, Jean and his territory, Madelaine and her music, Mali and her exile.