No Picture, No Glory Or The Triumph Of Apophenia
A database of images of visitors and paintings has been put together. Then, the edit was deliberately assisted by image analysis and indexing software. The people and paintings being filmed find themselves caught up in a scenario devised by a technology that is endlessly selecting, interpreting, framing and retouching everything for us.