No veía los colores
In the city of Almería, in the south of Andalusia, Bibiana Montoya tenderly shares her story as a pioneer of trans rights in Spain. The film weaves a trans-transgenerational bond made of love, memory, and revolt. To forget is to risk reliving what others have already risen up against.