Nos chastè – Das Schloss Tarasp und seine märchenhafte Geschichte
Tarasp Castle in the Lower Engadine is perched on a rock and can be seen from afar. The castle was managed by the filmmaker's family for three generations and she grew up there. A new chapter began in 2016 with the new owner of the castle, the artist Not Vital. Using documentary and animated film elements, an eventful story of the centuries-old castle unfolds. A bitter-sweet fairy tale about a new beginning, a farewell and how history is made.