Nowrooz
Ahmad breaks into the house of the elderly Maryam and is caught by her. Against all expectations, Maryam invites him to dinner and prepares a bed for him to sleep in. Meanwhile, Ahmad pockets a wristwatch. During the night, Ahmad finds an obituary of Maryam's son. Plagued by thoughts, Ahmad cannot fall asleep. In the morning, Maryam notices that the watch is back on the table. She gives it to him and Ahmad sheepishly accepts.