Occupy The Pool
Geneva, on the fringe. Squatted houses, impromptu dance floors, figures emerge, the outline of a band. Electrons attract and repulse each other, reinventing their own freedom. Since 2010 the director followed a group of amateur actors born between 1983 and 1991. The film focuses on the way these actors live together as a group, especially during party-time, which constituted the most significant part of their daily lives. This hybrid art project is the result of relationships built on trust and friendship that have been forged between director and actors.