Off Beat
Rapper Lukas lives with his producer Mischa in a factory building where they run a hemp plantation. He can only feel himself in the moment of excess. When he fights his way through a concert in a small club, high on cocaine and alcohol, his younger brother Sämi – amongst the audience and himself an ambitious rapper – feels ashamed of the embarrassing display. Mischa has had enough of Lukas' escapades and wants to integrate Sämi into the band. Lukas feels left out and indulges in further excess. Should he face up to his brother in order to demonstrate that he can succeed even without Mischa?