Oltre L'Amarezza
A journey behind the scenes of the Swiss Cup 2024 final, where F.C. Lugano gave everything to bring the trophy back to Ticino. Filmed in the four days preceding the challenge against Servette, the documentary explores the intensity of the trainings, the tension of the preparation and the relentless determination of the team led by the coach Matt Matt.