Omar & Pincette
Omar is a big, soft-bodied circus freak with crab claws for arms. He has always been exploited by Monsieur Jules, a despotic circus director, and has long since resigned himself to his sad fate. But the arrival of Pincette, a mermaid tightrope walker, turns his life upside down, bringing out new feelings in him. Because Omar loves Pincette and Pincette has a crush on him.