Ondes de choc - La Vallée
Riyad and his friend Zaïd leave their neighbourhood in a suburb of Lyon and go to Switzerland to steal two luxury cars for the account of Chérif, the thug ruling their area. Yet the journey goes wrong. Hunted, Riyad sinks into the mountains to escape the police.