One Love
This documentary accompanies poet and rapper Jürg Halter, alias Kutti MC, on an adventurous formative journey from Tokyo to Los Angeles and then back to Bern. Before his second album is released, the film presents various facets of this young artist from Berne. The world hasn’t been waiting for him, but then again, he hasn’t waited for it either.