Oneness – Journey of Awakening
A film about the change of human consciousness – from separation and suffering towards oneness, love and happiness. More and more people are on the journey of awakening, beginning to realize they are more than their body and personality. The portrait of seven individuals from the USA with their experiences of unity on a journey toward inner happiness. The interviews are interwoven with images of awe-inspiring natural oneness.