Only Ghosts in the Waves
Enrico Naso is an undertaker in Lampedusa. Constantly confronted with the death that lurks everywhere on this remote rock in the middle of the Mediterranean Sea, Enrico has chosen life, immersing us in what it means to be human. Against the grain of images and media coverage, he turns to everyday gestures, faith, songs, and the waves to preserve his humanity.